دیوایس

آموزش شبکه به زبان ساده

دیوایس

آموزش شبکه به زبان ساده

آموزش شبکه به زبان ساده
فروش و اجاره دیوایس های شبکه
کانال تلگرام آموزش شبکه:
https://telegram.me/All_About_Net

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

Vue آزمون بین المللی سیسکو CCNA CCNP

مجری برگزار کننده آزمون های سیسکو شرکت VUE می باشد. این شرکت در تمام کشورهای دنیا نمایندگی (TestCenter) هایی دارد. به دلیل تحریم هایی که علیه ایران انجام گرفته ایرانی ها قادر به شرکت در آزمون های سیسکو نمی باشند. در اینجا چند راهکار عملی تجربه شده جهت شرکت در این امتحانات مطرح می شود.

1. بدترین کشور برای شرکت در امتحانات سیسکو امارات متحده عربی می باشد. شهر دوبی به دلیل تردد زیاد ایرانی ها به آن زیر نظر مستقیم بازرسان سیسکو و VUE می باشد به همین دلیل این تست سنتر ها به هیچ عنوان از ایرانی ها امتحان نمی گیرند. البته در موارد معدود این مهم انجام گرفته اما به عنوان پیشنهاد مطرح نمی گردد.

2. برای آگاهی از تست سنترهای هر کشور به سایت VUE مراجعه نمایید و بر اساس کشور و شهر مورد نظر آدرس تست سنترها را بیابید. به طور مثال کشور ترکیه را انتخاب کرده و شهر استانبول را مشخص کنید تا لیست تست سنترهای این شهر برای شما نمایان شود.

3. به هیچ عنوان به صورت تلفنی یا ایمیل با تست سنتر تماس نگیرید تا در مورد امتحان گرفتن یا نگرفتن از شما جوابگو باشند. معمولا تست سنترها به دلیل بازرسی هایی VUE در مکالمات تلفنی یا ایمیلی طبق مقررات در جواب یک پاسخ می دهند: از ایرانی ها امتحان گرفته نمی شود!

4. یک راه عملی این است که متقاضی شرکت در امتحان با حضور در شهر مورد نظر و یک سفر کوتاه چند روزه با تهیه لیست تست سنترهای دو سه شهر به صورت حضوری به تمام آنها سر زده و حضورا سوال نماید که طبق آمارهای دانشجویان آموزشگاه درصد کمی از آنها جواب مثبت می دهند. 

5. بعضی از متقاضیان هم با بین المللی کردن گواهینامه رانندگی خود توانسته اند مدرکی بین المللی جهت راضی کردن تست سنتر ارائه کنند که راهی هرچند غیرمطمئن اما تست شده به نظر می رسد.

6. برای امتحان کشوری را انتخاب کنید که یا از ایران دور باشد مثل مالزی یا کشورهای شرق آسیا (به عبارت بهتر هر چه دورتر بهتر) یا رابطه خوبی با ایران و ایرانی ها داشته باشد، بازهم مثل مالزی. بر این اساس کشورهای عربی مقصد های خوبی به نظر نمی رسند!

7. راههای دیگری هم وجود دارد مثل گشتن در فرومهای ایرانی و پیدا کردن یک تست سنتر متخلف که حاضر است ریسک امتحان از ایرانی ها را به تن بخرد!

نکته کنکوری: اگر یک تست سنتر از شما که ایرانی هستید امتحان بگیرد و VUE متوجه این امتحان شود برای شما اتفاقی نمی افتد اما آن تست سنتر پلمپ و جریمه می شود و رئیس آن در لیست سیاه قرار می گیرد. از این جهت این نکته رو گفتم که گفته شده اسم فرد امتحان دهند در لیست سیاه قرار می گیرد که تا به حال این اتفاق پیش نیامده.

 

حامد جمشاک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
حامد بورسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی